Autor Wiadomość
pioter
PostWysłany: Pon 13:30, 12 Lis 2007    Temat postu: Zaczynamy!

No dobra!

Skoro już się pracą podzieliliśmy to każdy może robić swoje.

Dopóki nie określę jakichś standardów to na razie może to wyglądać tak:

Kod - ( czyli ja ) orientuje się w jakiej postaci mają być przekazane zrobione przez was części projektu i za 2 tygodnie przedstawiam wnioski

Model - Uczy się blendera ( w 2 tygodnie, żeby umiał już coś tam robić ) i próbuje przesłać mi jakiś projekt ( prosty domek,pudło albo coś w tym stylu )
abym mógł zobaczyć co wyjdzie po konwersji tego na crystal space.

Tekstury - Można już się zająć teksturami "pewniakami" czyli ściany, albo zewnętrzny tynk budynku. Trzeba by się też dowiedzieć w jakim formacie mają być tekstury ( ja wiem na razie tyle, że ich rozmiar to ma być potęgą 2 czyli 16 x 16 , 512 x 512, 32x32 itp. ).

Oświetlenie - nie ma na razie tutaj zbyt wiele praktycznych prac w tej części projektu, więc będze to czas bierny czyli zdobywanie informacji na temat oświetlenia w 3D ( zarówno z netu jak i z innych źródeł. Oraz z dokumentacji )

Fizyka - Tak jak wyżej, ale do zdobycia jest wiedza z dokumentacji z tematy Collision Detection - Co to jest ?? Jak się to implementuje ??



Do jutra postaram się zestawić szersze informacje na temat instalacji Crystal Space oraz wyślę kod źródłowy programu w którym będzie można testować zarówno fizykę jak i oświetlenie ( wraz z informacją jak to skompilować ). Ta informacja nie dotyczy na razie Tekstur i modelu którzy mają inną robotę.

Zatem Panowie życzę powodzenie i zaczynamy Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group