www.gpwinfo.fora.pl
forum inwestorów giełdowych
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.gpwinfo.fora.pl Strona Główna
->
materiały
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Dane użytkowników
Linkownia
materiały
projekt
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pioter
Wysłany: Śro 18:37, 14 Lis 2007
Temat postu:
No to chyba dobrze co ??
Nie wiem jak to będzie współgrać w Crystal Space, ale oczywiście przeprowadzimy testy na próbnym modelu.
marmw
Wysłany: Śro 18:14, 14 Lis 2007
Temat postu:
Co do tekstur to ich nakładanie będzie się odbywało raczej na poziomie Blendera, tzn. jak będzie gotowy model to na ten model będę mógł nałożyć tekstury. C
Teraz dokładnie nie pamiętam co i jak ale niedawno czytałem o metodach nakładania tekstur w Blenderze ....
pioter
Wysłany: Śro 14:17, 14 Lis 2007
Temat postu: Tekstury ( materiały i informacje dla tej części projektu )
No dobra otworzyłem ten temat, bo miałem zamiar podzielić się pewną uwagą i problemem z jakim się spotkałem.
Chodzi mianowicie o to, że jak nakładam tekstury ścian w jakimś pomieszczeniu to Crystal Space nakłada je kafelkowo. I to w większości przypadków widać, że ściana jest poszatkowana.
Dlatego aby ustrzec się takiego efektu obrazki z teksturą ściany powinny mieć płynne przejście. Czyli jakby np umieścić 2 takie kwadraty z teksturą obok siebie to nie powinno być widać gdzie się jedna kończy a druga zaczyna ( jako grafik chyba wiesz o co mi chodzi ). Trzeba zrobić krawędzie tekstury tak, aby takie przejście było, czyli dla grawędzi :
gorna <=> dolna
lewa <=> prawa
Zobacz co da się zrobić w tej sprawie i najlepiej, zebyś miał jakąś przykładową teksturę na następny zdjazd abym mógł wrzucić ją do przykładowego pomieszczenia i żebyśmy zobaczyli jak wyszła.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin